Skip to content

Holiday Fun: We Regret the Error – 2012 Media Corrections

The best (and worst) media errors and corrections of 2012

From Poynter


“They’re rarely in alignment, but the summer saw CNN and Fox News come together to create the year’s most notable and high profile mistake. Both outlets wrongly interpreted the Supreme Court’s Affordable Care Act decision, declaring that the individual mandate had been struck down.”

Correction of the year:

“Correction: An earlier version of this article claimed that journalists at Bloomberg Businessweek could be disciplined for sipping a spritzer at work. This is not true. Sorry. We must have been drunk on the job.”

More past the link.



Posted on: December 29, 2012, 6:41 am Category: Uncategorized

2 Responses

Stay in touch with the conversation, subscribe to the RSS feed for comments on this post.

Continuing the Discussion